srijeda, 28. kolovoza 2013.

Minus i plus, ko Amer i Rus

Da, danas je 12dpo, stvari jos nisam dobila i tako se j....nadam. Mrzim to što se nadam, i mrzim to što opet lupim o pod. I tako u 4, 5 i 6 mjesec. Naravno da nisam radila testove nakon 15dpo, kao normalne žene koje žele zatrudniti, nego kao luda na 10, 13, i 9 dpo. Grrrr. I naravno da dobijem blidu crticu koja sutradan ispari, kao da je nikad nije ni bilo. Nije mi vise jasno jel do testova, il do mene, a definitivno je do ranog pišanja tih testova. Doduše, zar ne bi bilo logično, da kad imas crticu, pa makar i sjenu sjene, da to nesto znači. U mom slučaju očito ne.

Sva sreća sta ovaj mjesec nemam testića, tako da ću morat čekati petak, odnosno 14dpo da mi jedna dobra duša udjeli koji testić. Samo šta ću ja do petka šiznit na mozak, a i morat ću radit popodne, tako da ću testić upotrijebit tek u subotu.... Oli ti ga na 15 dpo...... Što bi bilo pametno, jako pametno. Samo subota je tako daleko, a javeć danas mogu procuriti. :(. Držim fige sama sebi da ne procurim, a i vi ako vas ima.

A svejedno, nevezano za testiće i pišanje, sutra zovem dr da mu rečem da idem u postupak pvaj mjesec, tj čim dobijem i da vidim hoću li samo femaru i štopericu ili skroz prirodni, jer mi menopuri ionako ništa ne znače, a skupi su ko sam vrag.

Nema komentara:

Objavi komentar