petak, 6. rujna 2013.

Ja cu budna sanjati.

Jučer sam sanjala da sam trudna. Al to je bilo jučer. Jučer sam imala nadu da će postupak uspit, i da ću stvarno budna sanjati, al to je bilo jučer.
Jučer sam se nadala da ću postati mama, a sad više nisam sigurna. 
Znači, ciklus je završio vješticom, kao i uvijek. 
Krenuli smo u novi postupak, kao i inače femara. Menopur smo odmah rekli dr-u da nećemo, para za njega nemamo, a s obzirom na moje nalaze, nemamo nekog smisla. 
Znači od 2 do 6 dc 3x1 femara, prvi ultrazvuk 6dc. I taj 6dc mi je bio tako sretan, dr je vidio 4 folikula, 4!!!!!! Rekao je da je endometrij tanak, manji od 2mm, ali da stigne narast i naruči me za dva dana d vadim estrdiol i na uzv. 
E to je bilo jučer. Dolazim ja u dr, vadim krv, idem na uzv, dr ih i dalje vidi 4, ali .........., ne razvijaju se, 
:(((((. Dr je skeptičan, ja sam tužna. Rekao je da dodjemo za dva dana ponovo, pa ćemo vidit. E to će biti sutra. 
Znam da nema šanse da se oni nešto konkretno maknu i da imam bar jednu malu staničicu, al naravno da se nadam. I nada je ogromna. Muka mi je od svega. Molim Boga. Samo želim jednog dana zagrliti svoju malu bebu. 

E da, skoro sam zaboravila, dobila sam nalaz trombofilije i imam nešto, tako da, ako dođe do transfera, bit ću na heparinu. To mi je neka nada da bi postupak mogao uspiti, al šta mi vridi kad nema jajne stanice. 

Nema komentara:

Objavi komentar